Mit jelent napjainkban értékesítőnek lenni?
Mint értékesítő folyamatosan segíted az ügyfeled, hogy az, a lehető legjobb szolgáltatást, legjobb terméket megkapja.
A hét legtöbb napján, keményen dolgozol, és nehéz vevőket kezelsz.
Új ügyfeleket keresel, miközben a régiekkel is igyekszel a lehető legjobb viszonyt fenntartani.
Igyekszel a cég és vevők, ügyfelek között egyensúlyozni, úgy, hogy mindenki a lehető legjobban járjon.
Újabb és újabb eladási célokat kapsz, holott az előzőket is egész komoly kihívás volt teljesíteni.
Az ügyfelek számára, késő este és hétvégén is elérhető vagy.
Értékesítőként a munkaidőd rugalmasabb, mint egy trambulin.
Jó értékesítőként tartod magad a saját és céges becsületkódexedhez, amely mindenki érdekét szolgálja.
Bár van íróasztalod, vagy akár irodahelyiséged, a Te irodád igazából a nagyvilág.
Az ügyfelek és a céged közötti nézeteltéréséket gyakran neked kell helyreigazítanod.
Többet beszélsz telefonon, mint anélkül.
Ha hétköznap, munkaidőben kikapcsolod a telefonodat 2 órára, akkor a nem fogadott hívások száma meghaladja az ötöt.
Ha pár napig távol maradsz a számítógépedtől annyi megválaszolatlan e-mail fog fogadni, hogy komoly fejtörést okoz, hol is kezdj neki.
Végül, de nem utolsósorban a névjegykártyádon, nagy valószinűséggel nem szerepel az a szó, hogy: ÉRTÉKESÍTŐ.
Nyugodtan lájk, ha tetszik! Nem sértődünk meg.