HCA Értékesítési Akadémia

Értékesítők és Értékesítési Vezetők Akadémiája

Viszolyogsz telefonos időpont egyeztetésektől ügyfelekkel?
Kerekedj felül egy praktikus módszerrel ezen a félelmen, és csináld sikerrel.

Szóval felhívsz ügyfeleket, vagy vevőjelölteket, találkozó megbeszélése céljából. Csiling-csiling!!!

Te: „Kocsis úrral beszélek?”
A titkárnő: „Nem, épp egy találkozója van”
Te: „Ó sajnálom, majd hívom később”.

Ha ismerős számodra ez a párbeszéd, kérlek olvass tovább.

Nézzünk bele egy kissé mélyebben hogyan is zajlik egy beszélgetés manapság többnyire titkárnőkkel.

Először is, ez a titkárnő egy egyén, saját meggyőződésekkel, érzésekkel és büszkeséggel.

Azután lehet, hogy nagyon közel áll a főnökéhez.

És az ilyen hölgy leggyakrabban segíteni akar, és nehezére esik – mint legtöbbünknek –, hogy segítséget fogadjon el.

Ha tehát egyszerűen semmibe vesszük, azzal legbensőbb érzéseibe taposunk bele.

Mi lenne, ha így hívnánk fel?

„Jó napot, Jánosi György vagyok a Magyar Kartontól. Ön kicsoda?”
Köszönöm, pont Önre van szükségem. Talán ÖN tudna nekem segíteni?
Úgy szeretnék Kocsis úrral beszélni…”

Ha így teszel, azzal elérnéd, hogy segítsen neked. – mert ki ne szivesen segítene másnak – és pusztán ezzel érezteted vele a fontosságát, felelősségét és megérinted az érzéseit.    
Így máris hajlandóbb lesz arra, hogy segítsen, és kommunikáljon veled ahelyett, hogy a klasszikus “A főnök egy találkozóban van.” önkéntelen reakciójával befejezné veled a beszélgetést.

Amint a segítség kérdése így biztosított, megkérheted, hogy ő irányítson TÉGED, ahelyett, hogy te akarnád őt irányítani. Valami ehhez hasonlóval:

„Szeretnék Kocsis úrral beszélni.
Mit gondol, mi a legalkalmasabb pillanat erre?

Ily módon megint csak fontosnak érzi magát, és kevésbé érzi magát erőltetve, ugyanakkor nálad marad az irányítás.

Így összebarátkozol ezzel a titkárnővel, és később, mikor megérkezel a találkozóra a főnökével, akkor a kommunikációtok valahogy így hangzana:

Te: „Jó napot, én vagyok az, aki megkértem egy találkozó egyeztetésére. Nagyon köszönöm a segítségét.”
Ő: „Nincs mit, jegyezze meg, hogy Kocsis úr imád a pókerről beszélni.”
És barátok lesztek.

Jó ha az embernek vannak barátai az üzleti életben.

Sok sikert!

Marc J. De Turck


Külön köszönetem fejezem ki L. Ron Hubbardnak és műveinek a Segítség és Irányítás témájában.


Nyugodtan lájk, ha tetszik! Nem sértődünk meg.

Weblap látogatottság számláló:

Mai: 3
Tegnapi: 3
Heti: 115
Havi: 619
Össz.: 1 833 101
Oldal: Marc de Turck tippje telefonos időpont egyeztetésekhez!
HCA Értékesítési Akadémia - © 2008 - 2024 - hca-ertekesitesi-akademia.hupont.hu

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat